29 жовтня 2013 року відбулось засідання «круглого
столу» вчителів інформатики з теми «Сучасний урок інформатики. Актуальні
питання викладання інформатики в 5-х класах».
Сучасний урок – це
насамперед урок, на якому вчитель вміло використовує всі сучасні технології для
озброєння учнів глибокими й усвідомленими знаннями, використовує
індивідуально-особистісний підхід до учнів, задіє всі можливості учня для
осмисленого засвоєння знань.
Ось чому якість
підготовки учнів багато в чому визначається рівнем проведення уроку, його
змістовною і методичною наповненістю, його атмосферою. Для того, щоб цей рівень
був достатньо високим, треба, щоб вчитель в ході підготовки уроку намагався
зробити його своєрідним твором із своїм задумом, зав’язкою і розв’язкою подібно
будь-якому витвору мистецтва.
Як же побудувати
такий урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював учнів знаннями і
уміннями, значущість яких неможливо оспорити, але щоб все, що відбувається на
уроці, викликало у дітей щирий інтерес, справжню захопленість, формувало їх
творчу свідомість? Відповіді на ці запитання були отриманні під час проведення
ділової гри.
|